God fortsättning..

Nu var det längesedan, igen.. Vet inte hur många gånger jag sagt det nu men jag är alldeles för dålig på att blogga för tillfället.. Eftersom att mina vänner tycker jag borde uppdatera nu så gör jag det ;)

Först hoppas jag att alla haft en riktigt god jul med mycket god mat och mys med sina nära och kära.. Hoppas även att ni får en grym nyårsafton och en bra start på det nya året (hmm om jag inte uppdaterar innan dess)

Anledningen till att jag inte bloggat på så länge är att jag jobbat en massa och inte varit hemma så mycket. Har även fixat endel hemma.. Det var ju flera månader sen jag flyttade in och jag har ännu inte fått klart hemma.. Men det får ta den tid det tar ;) Har också mått ganska bra på sista tiden ;)

Nu ska jag ta och läsa era bloggar och vila lite innan det är dags att åka till jobbet igen! Sköt om er och jag hoppas det inte dröjer lika länge tills jag uppdaterar igen!!!


Kommentarer
Postat av: B

Välkommen åter och hoppas du får det så bra du kan,
Kram :-)

2007-12-28 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: