Å vad nöjd jag är..

Köpte häromdagen en Gilette Venus Vibrance.. Måste säga att det är nog den absolut bästa rakhyveln jag prövat! Resultatet blir toppen. Helt slätt och inga skärsår ;) Ni som inte prövat denna hyvel bör göra det genast. Min silkepil får nu lämna första platsen och flyttas ner till en andra plats. Det är inte värt den lilla smärta det ger när det går såhär snabbt och resultatet blir toppen. Då kan jag gott raka mig en gång extra istället för att låta det växa så silkepilen ska ta bort håret.

image202
En BRA investering!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske värt att prova, nu när det börjar bli dags för att gå barbent så är det ju fräscht med den bra rakhyvel ;)

2008-04-29 @ 20:56:46
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: