Utklädnad?!?

Jag älskar maskeradfester och jag älskar att klä ut mig. Har en hel låda med maskeradkläder i källaren men varje år vill jag vara något jag inte varit förut. I år ville jag verkligen vara "DET" ni vet clownen i filmen man tyckte var så läskig när man var mindre. Jag tycker fortfarande han ser riktigt hemsk ut. Iallafall så fanns det inga clowndräkter i stan och tiden är för knapp för att sy en egen. Har några andra ideér på lager men dom avslöjar jag inte.. Har ni tur får ni se bilder efter helgen då jag ska vara utklädd både fredag och lördag. Men jag tänkte att ni kanske har några ideér som NI kan komma med? Så jag har lite mer att välja på ;)

Förresten någon som vet vart jag kan få tag på en vit tyllkjol lite snabbt???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: