Ledig onsdag.

Klockan är mitt på dagen. Vaknade kl 6 imorse.. Jag kan inte sova när det blir ljust såhär tidigt på morgonen. Försökte sen med täcket över huvudet somna om till kl 9 vilket var totalt omöjligt. Idag blir det att åka till lkea och se om jag hittar mörka hiss gardiner.. Måste få en bra sömn!

Idag ska jag även till en salong och få mina bryn plockade och fransar färgade. Brukar spara ut brynen lite då och då för att gå till salong och få det fixat.. Sen är det ju bara att hålla efter formen ett tag. Idag ska jag även passa på att färga fransarna eftersom det börjar bli varmare ute och jag inte brukar ha mascara så ofta då.

Later...


(Saknar dig faktiskt....♥)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh jag är också så sugen på att gå till någon salong och få mina bryn fixade. Men har ingen aning om det är någon här i västerås som är bra. Kanske du kan komma med någon rekommendation? =)

2009-05-01 @ 22:51:28
URL: http://iduni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: