Philips Ladies Night

Har ju helt glömt bort att berätta om min tisdag. Jag och tjejerna på jobbet var inbjudna till Philips Ladies night på Skandia biografen i Stockholm. Philips skulle visa lite nyheter och så skulle vi få se förhandsvisningen av Stieg Larssons deckare "Män som hatar kvinnor".
Det blev iallafall jag och Sofie från jobbet som åkte. Vi jobbade till 16 och åkte direkt till Stockholm. Hann shoppa i 30 min innan biografen öppnade det ni, det kallar jag effektiv tid ;) En fin sommrig kjol, ett armband och ett bälte allt från Hm trend.

Philips hade många spännande nyheter där jag fick även se det fina USB minnet jag skrivit om tidigare. Philips bjöd på wraps, smooties, dricka och popcorn till filmen. Efter lite tävlingar och tittande på produktnyheter fick vi lyssna på Jean-Pierre Barda m.fl som pratade lite om smink, trender och vintage. Fick även se lite snygga vintage kläder och sminkningar.

Filmen "Män som hatar kvinnor" är en film jag starkt rekommenderar alla att se. Det är en film som berör och sitter kvar i länge efteråt. Många bra svenska skådespelare finns med i filmen och den känns väldigt välgjord med många starka scener där jag nästan fick sitta med sjalen framför ögonen flera gånger. En trailer på filmen kan ni se nedan.




Biopremiär 27/2 


Efter filmen som var 2,5 timme lång var det dags för oss att åka hem med sista tåget. Vi fick med oss en fin goodiebag med lite smått och gott som ni ser nedan. Kan säga att chokladen från Åre var mycket god och kvällen var mycket trevlig!

.






Hittade även en liten film från kvällen ;) Ja Sofie vi är där i slutet någonstans hehe..


Kommentarer
Postat av: sofie

haha!

2009-03-07 @ 14:55:30
URL: http://sofieliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: