Too late..

Hade önskat att jag hade kommit iväg och fått titta på en utställning men som vanligt blir inget man tänkt av. Nu är det försent eftersom jag jobbar varenda dag tills den är slut. Vem har jag att skylla jo mig själv som planerar mitt liv efter andra och inte efter vad jag vill göra.. Allt ska man behöva göra ensam utan att ta hänsyn till andra.. Det är så jag ska göra i fortsättningen. Inte ta hänsyn till andra utan bara göra som jag själv vill! Sårar jag någon?!? Jaha vem bryr sig..


Kommentarer
Postat av: Tjo

Klart du ska tänka på dig själv och ditt välbefinnande. Man måste sätta sig själv först i bland. Det är något du gör väldigt sällan.



Hur var Anna Ternheim???.



Sköt om dig :-)

2009-01-30 @ 15:12:39
Postat av: Tjo

Du måste tänka på ditt eget välbefinnande och mående.

Det gör du nog aldeles för sällan Tyvärr.



Hur var Anna Ternheim???..



Sköt om dig :-)

2009-01-30 @ 15:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: