Time-out

Time-out, bloggpaus kalla det vad du vill.. Jag har i detta nu ingen som helst lust att uppdatera bloggen.. Jag har annat i mina tankar än bloggen just nu. Även fast jag använt denna blogg som ett bollplank under flera år kan jag inte göra detta nu.. Jag kan inte dela med mig här känner jag... Varje dag är fylld med en önskan, en tanke, ett hopp.. Man brukar säga att hoppet är det sista man har kvar och jag hoppas verkligen. Kan inte göra annat med mina känslor jag har.. ♥

Ni som följt mig under åren jag ber verkligen om ursäkt för den tråkiga sista tiden.. Men nu är det sommar ut i solen sitt inte här och läs bloggar. Kanske ses vi igen inom en snar framtid, kanske ses vi igen under en annan adress, en ny start annars ses vi inte alls.. Hur som helst ta till vara på det ni har, lyssna på alla dessa signaler och varningsklockor som finns innan det är försent. Var rädda om varandra och framförallt tänk inte så mycket. Analysera inte sönder allt, fokusera och var glad!

Kära vänner jag älskar att blogga men inte just nu, vi ses någongång, någonstans! ♥




Kommentarer
Postat av: B

Tråkigt men förstår dig.

Sköt om dig nu

2009-06-28 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: