Pappa

Idag var jag och pappa hos farfar och hälsade på en snabbis. Jag mår bra av att vara där även fast han frågar om farmor konstant vilket är lite jobbigt. Han vet egentligen svaret när han frågar men måste höra det hela tiden. I början var det väldigt jobbigt då grät vi nog båda två när han frågade men nu lite mer än ett år senare kan jag hantera det. Jag kan säga att hon faktiskt inte finns mer. Jag vet, det gör han också inners inne. Det är bara så att han glömmer hela tiden. Men hur som så mår jag bra av att få träffa honom och höra hans berättelser.

Pappa tog med sig min bil hem, den gick inte igenom besiktningen förra veckan. Blir byte av krängningshämmarstagen eftersom dom absolut inte finns kvar.. Det förklarar ju varför det låtit ganska mycket fram när jag kört i gupp! Pappa är bäst!

Storstädat hela lägenheten. Behövdes verkligen! Riktigt äckligt var det men nu är den i topp skick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: