5 dagars ledigt..

Underbart, lovely, perfekt.. Nu är jag ledig i 5 dagar och min semester börjar väldigt snart efter det.. Jobbar endast 3 dagar emellan.. Ska njuta till fullo av solen, livet och sommaren. Det är jag värd efter ett år av slit. Ja mina vänner det var ju ett år sedan jag hade semester sist.
Sommaren 2009 var en sommar att minnas länge. Endel tråkigheter men också mycket underbara stunder med älskade vänner! En sommar med en ny start och en början till något bra. Det var sommaren jag kom underfund med vem jag är. Sommaren då jag lärde känna mig själv.

Imorgon är det Midsommar, den ska delas med personer jag verkligen gillar att umgås med. Personer som får mig att skratta och må bra. ♥ (Lisa jag kommer sakna dig! Puss*)

I dag damp dessutom nya Kent skivan ner i brevlådan.. Det jag hört av den är mycket lovande. Har han gjort det igen J.Berg?!?

Natti natti underbara!! ♥



Yes du kommer hata mig en stund gummz men det går över. Du är så söööt här!!
Jag SAKNAR dig!!!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy fan! HAHA Det där är skälet till att jag bara är med på bilder på min egen kamera. Haha Puss gums*

2010-06-28 @ 09:47:11
Postat av: Tessan

Hahaha sällan.. Jag kommer fortsätta terra dig med kameran!! Puss*

2010-06-28 @ 10:33:49
URL: http://crewlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: