Något nytt..

En ny hårfärg, ett nytt klädesplagg, en ny bil eller varför inte en ny lägenhet eller en helt ny stad?!? Frågorna är många och svaren är få.. Jag svamlar en massa, det är det jag är bäst på.. Att prata så ingen förstår. Skriva och uttrycka mig i ord är så mycket lättare. Få ner allt på ett papper.. Tankar blir till ord. Ni som följt min blogg länge vet att jag har en till en "hemlig" lösenordsskyddad blogg där jag ibland lägger upp inlägg.. Inlägg jag skriver när tankarna blir för många och inte får plats i mitt huvud, när tårarna och ilskan inte har något slut. Jag gillar det, gillar att skriva av mig då och då. Lösenordet byter jag ofta så ingen obehörig "råkar" komma in och se mina tankar, mina funderingar..

Svammel, svammel, svammel när det är som bäst..

Fick precis ett telefonsamtal från min mamma som fick mig att bli påmind om den 15 juli 09.. Du är saknad min älskade ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: