11 dagar..

Jag vill börja med att tacka alla läsare som fortfarande besöker min blogg dagligen. Tack för att ni sänder mig en tanke trots sjukt dålig uppdatering. Jag blir glad när jag ser att ni faktiskt tänker på mig!

Bloggen är lidande just nu tyvärr.. Själv försöker jag lappa ihop mig själv. Hitta tillbaka till den jag faktiskt är. Tyvärr har jag låtit mig själv bli påverkad av saker jag borde lärt mig att inte bli påverkad av. Jag borde vid det här laget lärt mig att jag aldrig ska tappa bort mig själv, aldrig någonsin. Ändå gör jag det gång på gång, jag blir fast som i ett nät. Gör allt för någon annan och sätter mig själv och min hälsa i sista hand. Kanske är det för att jag försöker så mycket det aldrig någonsin blir bra. Jag kanske vill och hoppas för mycket. Vem vet.. Det blir nog bra någongång. Någon dag kanske jag också kan få vara en del i en lycklig familj.

För 10 dagar sedan fyllde jag 30.. (Nu tänker ni säker ok tjejen har ålderskris men så illa är det inte). Skriver mer om den en annan dag. Nu ska jag försöka stänga mina trötta ögon och stänga av tankarna för inatt..

Godnatt vänner, nära och kära..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: