Baggy jeans huh, baggy jeans huh..

I kväll tog jag på mig mina baggy jeans efter ca 2 års sömn i garderoben. Om det var skönt? Ja det var en befrielse! Jag älskar dessa jeans! Herregud varför har jag låtit dom hänga så länge i garderoben?! Nog om dessa jeans.....

2 dagars ledigt, 1 arbetsdag och nu väntar ytterligare 2 dagars ledigt! Har fått mycket gjort denna vecka. Både på jobbet och på mina lediga stunder. 2 besök hos sjukgymnasten, 1 besök hos tatueraren. Fika och mys med underbara vänner. Ikväll frossade jag i Spicy och Ben & Jerry hemma hos Fanny. Vi tittade på "I rymden finns inga känslor". Underbar film!!!! Nu är det dags för sängen för imorgon väntar en dag i Stockholm med både shopping och party..

Förresten... Jag älskar min nya tatuering. Tack Jari på Fatcap tattoo!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: