Bra helg..

Efter 8 dagars arbete har jag nu haft 2 lediga dagar. Mitt humör är på topp just nu! Jag vet inte vad det beror på man skulle nästan kunna tro att jag är kär. Men det är jag inte, jag mår bara fantasktiskt bra och det känns som problemen bara försvunnit. Det kan även vara så att jag på senare tid bara spenderat tid med dom jag velat, dom som ger mig glädje och positivitet i livet. Jag mår bra nu och just nu väljer jag att inte fokusera på problem, det finns en lösning på ALLT! Det gäller bara att komma på den.. 

I fredags fick jag klä ut mig på jobbet och som ni redan vet älskar jag maskerader. Den här gången var jag en vampyr. Blev stoppad på vägen hem från jobbet också och fick blåsa (utklädd till vampyr). Både jag och poliserna fick oss ett gott skratt.. Sov lite drygt 4 timmar sen åkte jag till Heby för att möta upp pappa och Catta. Vi hämtade söta Carro i Uppsala sen fortsatte vi till Livgardet där det var anhörigdag på Kalle jobb. Efter en lång dag träffade jag upp tjejerna. Blev lite vin, tjejsnack och en kväll full av tokigheter och skratt! Kvällen avslutades på BMB. Idag mina vänner har jag sovit lääääänge lääänge.. Det bästa av allt! Jag är ledig imorgon också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: