Men ingen är där när jag vänder mig om..

Kents musik och låtar kommer alltid finnas i mitt liv för att lyssna på när jag bara behöver vara. Det blev verkligen en dålig dag i onsdags. Dålig men jag är inte förvånad över beslutet det var ganska väntat. Men jag är inte orolig mest fundersam över hur det kommer lösa sig.. Jag funderar därför mycket över framtiden nu. Hur och vart jag vill leva min framtid. Är jag redo för en stor förändring eller ska jag fortsätta i samma spår? Ska jag kanske göra den där resan jag alltid drömt om men aldrig vågat göra.. Jag är väldigt lugn fortfarande, lugn och inte alls oroad men det är klart jag tänker och funderar..

Mer mina vänner kan jag inte säga i dagsläget...


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart du ska göra resan du alltid drömt om! :) Som citatet säger: "Man ska inte ångra vad man har gjort utan man ska ångra det man inte har gjort".



Kraaam till dig!

2011-09-26 @ 23:08:47
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: