En sån DÄÄÄÄR dag ni vet...

Idag har jag haft en sån där dag, när allt känns hopplöst.. Gillar det inte men imorgon blir nog en bättre dag..

Träningen då.. Loppen, hur går det med dom kan man ju fråga sig.. Sprang Vårruset på en okej tid men hade kunnat prestera bättre så helt nöjd är jag inte. Ett envist håll (det börjar bli en vana vid lopp..) och inte alls på topp var formen för dagen. Mina gamla slitna Asics gjorde sitt förmodligen sista lopp vilket känns helt underbart! Dom har verkligen gjort sitt! Gummit har blivit hårt och stumt och dom borde säkert redan blivit utbytta året innan. På fredagen efter Vårruset kom mina nya fantastiska Asics Kayano! De skönaste löpskorna någonsin!! Ser fram emot många mil tillsammans med dom!!! Efter Vårruset har det som alltid varit lite trögt med träningen men årets första Björnömil utan ont i benhinnorna är avklarad iallafall.. Blev ett kortpass efter jobbet nu ikväll och eventuellt ett längre imorgon. Det närmar sig AIM med stormsteg....



Kommentarer
Postat av: Torstein:)

Flinke treningsjenta! :)

2013-06-16 @ 04:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: