Dagarna springer iväg..

Dagarna bara springer iväg, ibland önskar jag att dagarna var längre.. Blev en klippning i torsdags.. 7 cm åkte av, 7 välbehövliga sådana! Nu kan jag borsta håret utan att fastna med borsten! Tummen upp för det! Spenderade torsdagskvällen i Stockholm, åkte hem fredag och jobbade några ynka timmar sen tog jag helg!!! Igår hände inte så mycket förutom SMF Västerås årliga pulkarace på kvällen. En lugn tillställning med endast 2 åk för min del. Idag blev det en tur på Mälarens is.. En kort tur eftersom att långfärdsskridskorna inte riktigt passade våra skor. Men skönt var det och en riktigt fin is har vi fått! Nu ska jag införskaffa mig ett par egna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: