Sista semesterveckan..

Är inne på de sista dagarna av semestern för denna gång. 4 veckor har snart gått, 4 veckor på så många år då jag inte haft en riktig semester. Först jobbade jag hela somrarna i Smögen sen när jag slutade med det jobbade jag extra på Sjökrogen. I år bestämde jag mig för att bara vara. 1 pass extra på Sjökrogen tog jag under min semester, 1 pass!! Jag är stolt över mig själv, stor klapp på axeln!! Så vad har jag gjort på semestern då?!? Inte mycket! Men det var så jag ville ha det. En semester utan måsten och krav. Nu är den alltså snart slut, den riktiga semestern på hela mitt vuxna liv.. På lördag kör vi igång igen, 11 dagar arbete på raken.. Varför ligga på latsidan när man varit ledig i nästan 4 veckor?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: