Tack alla underbara ni är bäst.

I söndags fick jag lite bilder av Lisa från sommaren och sensommaren.. Starka minnen dyker upp nu när jag sitter och tittar igenom dom. Sommaren 09 har jag växt som människa och jag har lärt mig ett och annat. Jag har framförallt lärt känna mig själv bättre och det var inte en dag för tidigt.  Jag har känt känslor jag aldrig tror jag har känt förut, gråtit tårar för saker jag aldrig trodde jag skulle gråta över. Jag har blivit sviken men återhämtat mig och blivit starkare än förut. Jag har under denna period även träffat många underbara människor som jag haft så sjukt roligt med. Tagit upp kontakten med gamla vänner och skaffat nya. Sommaren 09 var en sommar full av liv och glädje men också en sommar i sorgens tecken. En tid som kommer leva kvar i mitt minne länge länge.. Tack alla underbara!

Om 4 dagar är det äntligen Sensation i Köpenhamn. Som jag längtat nu är det snart dags!

Nedan bjuder jag på en bild från MindKaos release på Pluto. Jag, Lisa och Andrea. Stackars Andrea som fick stå ut med mycket under de dagarna vi var ute i sommras.. Såhär lät det ungefär varje gång vi var ute.

Jag & Lisa: -Kom och dansa med oss nu. Härja lite. Snälla kom nu.

Andrea: -Ja jag kommer om ett tag ska bara dricka en till grogg först.

Jag & LIsa: -Lova!!! Kom nu, kom nu, kom nu.. (står och drar i Andreas armar)

Andrea: -Jag lovar!!

Mycket riktigt höll han sitt ord varje gång och kom och dansade med oss. Ni är toppen båda två!!




Kommentarer
Postat av: Massi

haha ! den här bjuder vi på .... ja ni hängde i mina armar typ !



men va fan ... att du vågar lägga ut den ! med tanke på alla roliga bilder jag har !



2009-10-27 @ 17:46:44
URL: http://www.amassaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: