Magiskt är ordet!

Kent  i Conventum, Örebro igår.. Magiskt är ordet! Jocke Berg är poeten, showaren, rösten.. Jag kan inte beskriva med några ord i världen känslan jag har när jag står där och lyssnar på mitt absoluta favoritband. Vad som gör dom så speciella ja det kan jag inte förklara. Många säger -Hur kan du lyssna på Kent, ska du skära dig i armarna nu också eller?!? Men för mig är dom inte depp för mig är dom glädje och lycka! Texterna, orden, rösten och musiken lyssna noga så förstår ni. Jocke Berg är inte bara en musiker han är en poet utan dess like också! 

Tack som fan det här gjorde ni bra!




Kvällen avslutades på ett otroligt roligt sätt också. Vi och ca 60-70 andra fans hade ställt bilen i ett parkeringshus som stängde 22. Vilket betyder att när konserten var slut 22.45 kunde vi inte få ut våra bilar hahaha.. Alla skrattade gott åt situationen och snabbt kom en snäll skrattande Securitas vakt och låste upp parkeringshuset så lämmeltåget kunde få åka hem.. Så fick dom något att skratta åt en lång tid framöver och även vi!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: