Ännu en helg...

Så var snart denna helg slut också.. Helgen har gått åt till att jobba och träffa mina nära och kära lite grann.. Har även hunnit med ett julbord i nykterhetens tecken.. Julbordet började med bowling, jag är inte så bra på det kan tilläggas men efter att inte kommit sist är jag nöjd. Faktum är att jag även fick spela åt min jobbarkompis och det hela slutade med att jag slog strike efter strike åt honom men inte en enda till mig själv.. Sen blev det lite mat och en hel del att dricka till de som inte hade ett jobb att gå till på kvällen ;) Jobbet flöt på som vanligt, folk kom sent och var lite mer berusade än annars pga alla julbord.

Jag har en fullsatt vecka framför mig.. Massa jobb och annat.. Men någon stund ska jag väl avsätta åt mig själv i veckan också ;)

Ha en bra söndag kväll..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: