Ny butik & Hm klänningen!

164570-32


Efter jobbet idag tog jag mig en tur på stan. Där hade en ny klädbutik öppnat, New Yorker. Är tydligen en stor butikskedja som ska etablera sig i landet. Skulle vara jämförbar med Hm vad jag hört. Jag blev inte direkt imponerad av kläderna som fanns där. Nästan allt hade döskallar på sig. Fanns inget "nytt". Lite trist för här hade jag gått och hoppats på en ny rolig butik men men ack vad fel jag fick. Gick till Hm och prövade en byxdress om fick följa med hem istället. Får se om jag behåller den ;) 

I dag kom min förklädesklänning från hm tur var det nog att jag fick tag i en 36. Den har en enorm vidd men över brösten hade nog en mindre blivit lite tight. Tror absolut jag behåller den!   


Kommentarer
Postat av: sarah

Haha, i denna butik har jag varit inne i jättemånga gånger, fast i Tyskland, det är nämligen ett tyskt märke och är stort där.

Men jag håller med dig, utbudet är lite tråkigt ibland, och jag tycker med att H&M är bättre.

2007-02-26 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: