Problem..

image127


Har under några dagar haft problem med att logga in på bloggen.. Det har blivit sidan kan inte visas m.m.. Men idag när jag inte riktigt har något att skriva så gick det. Har jobbat hela helgen så idag är jag riktigt trött.. Somnade inte förrän sex halv sju i morse eftersom katterna trodde det var morgon vid fyra och skulle upp och busa. Sen sov jag riktigt länge till ett nästan ;) Så länge har jag inte sovit på flera år tror jag.

Missade Kents biljettsläpp.. Så nu står jag har utan biljett men av erfarenhet vet jag att det brukar gå att få tag på lite senare. Biljetterna sålde slut på 16 min men några extra konserter är utlovade. Får se när dom tänker lägga dom.

♥Saknar M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: