Året 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm ja det gjorde jag säkert kommer dock inte på något nu..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig nyårslöften för jag vet att jag aldrig kommer hålla dom..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja flera stycken. Mina vänner börjar komma upp i den åldern nu ;)
4. Dog någon som stod dig nära? Ja min älskade farmor. ♥
5. Vilka länder besökte du? Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja det är väl alltid något man saknar men jag skulle nog faktiskt vilja ha en nyare bil 2010 om det räknas som svar på denna fråga.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 15 juli.
8. Vad var din största framgång 2009? What?!? Framgång?!?  
9. Största misstaget? Inget värt att nämnas här..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nix 
11. Bästa köpet? Mina ringar från MiaJ, använder dom alltid..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Skor & kläder troligtvis..  
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla fantastiska sommardagar med nya och gamla vänner, min & Lisas spontan tripp till Smögen.. Bästa! -Hej jag heter Lisa jag tänkte färga mitt hår nu..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ängeln i rummet - Eva Dahlgren, Sexy Bitch - David Guetta ft Akon
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? I det stora hela var jag nog gladare fast det fanns perioder under 2009 där jag var mer ledsen än jag någonsin varit.  
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Spontana resor, SPARAT!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Köpt kläder & skor jag bara använt ett fåtal ggr.
18. Hur tillbringade du julen? Frukost med pappa & bror. Hälsade på farfar. Mat hos mamma.
19. Blev du kär i år? Nej!
20. Favoritprogram på TV? Hmm CSI kanske..
21. Bästa boken du läste i år? Vem snodde osten?
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hmm minns inte..  
25. Något du önskade dig men inte fick? Kanske..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade inte min födelsedag, jobbade..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja men det behåller jag för mig själv.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Säger som Sofie.. Tights men också ganska mycket här och nu kanske inte så mycket basplagg.. Hmm..  
29. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina underbara vänner som fanns där när det var tungt! 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm hahah får nog bli polisaspiranten i Wallander. Pontus tror jag han heter..
31. Vem saknade du? FARMOR ♥ 
32. De bästa nya människorna du träffade? Tänker inte nämna några vid namn men alla nyfunna vänner under 2009 borde ta åt sig! Nya som gamla ni gjorde mitt år!


Kommentarer
Postat av: sofie

tights är det bästa som finns ju;D

2009-12-30 @ 22:25:10
URL: http://sofieliljestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: