Lugnet och friheten..

Sommaren i Sverige är fantastiskt när solen tittar fram och värmen håller i sig långt in på kvällen men även när regnet smattrar mot tältduken... När jag var barn var vi ofta ute med våran husvagn på olika platser i Sverige. Vi fiskade, grillade, gick i skogen och hade det himlans trevligt. Jag saknar tiden i naturen, lugnet och allt det tysta, vackra..

I går hade jag en underbar dag med fina vänner. Dagen började med att jag och Jessica åkte lite ribbåt runt i Mälaren. Det gick väldans fort men hoppade på tok inte lika mycket som i Smögen. Lite synd tycker jag men det hade jag inte väntat mig heller. Senare var vi och spelade lite minigolf med Josse och hennes Daniel. Mycket trevligt. Jag hade dock ingen motivation så jag bara slog och inte helt otippat kom jag sist. Efter det hade jag en otroligt mysig kväll med de sista två och hennes bror ute på betongbryggan på Björnön. Vi fiskade länge ända tills solen gick ner.. Fick några små fiskar av olika slag men dom åkte i igen. Lugnet behövdes igår så även dagen med fina vänner ♥ 








Kommentarer
Postat av: Josse

MMm en riktigt bra kväll det där!

2011-07-21 @ 08:32:13
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: