Solsken

I kväll känns livet toppen. Igår fick jag tillbaka en kär ägodel som egentligen bara är en sak som går att ersätta men på något sätt lossnade en tyngd från mitt hjärta.. Nu har jag gjort det jag kunnat!

I dag har jag varit ledig låg länge i sängen och bara mös med katterna. Läste en bok i några timmar som sedan blev fler timmar eftersom jag inte kunde sluta. Jag behövde ta det lungt, andas ut... Igår innan jag la mig var min plan att gå upp och löpträna tidigt men idag struntade jag i det och körde gym på kvällen istället. När jag väl masade mig upp efter min slappa början på dagen hämtade jag upp syrran och spenderade lite välbehövlig tid med henne! Även min bror ringde på eftermiddagen så vi snackade lite! Gym senare och även där träffade jag människor som får mig att skratta och le. Det är så små saker som gör mig så gott just nu! Underbart!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: