Midnattslopp & Kent

Haft en galet bra helg som började med Midnattsloppet på lördagen. Mitt första millopp någonsin. Läste någonstans att det är efter sitt fösta millopp man kan kalla sig löpare så då får jag väl stolt göra det nu då :) JAG ÄR EN LÖPARE :)) Då jag klarade mitt mål som var under timmen med ett helt knä och 32 sekunder tillgdo så jag får vara nöjd! På dessa 59.28 minuterna hann jag gå på toa efter 3 km, samt gå lite för att få bort ett envist håll. Ja ok jag får helt enkelt vara nöjd med min tid!! Midnattsloppet kan vara det roligaste loppet någonsin (ja jag har sprungit andra lopp förut som yngre). Folk längs med hela banan som hejjar, musik och andra roligheter. Detta lopp kommer definitivt springas flera gånger. Anmälan till nästa år öppnar enligt rykten 1 nov! 


Så hade vi söndagen då.. Min födelsedag och allt! Dagen började med att jag sov galet länge vaknade utan så mycket smärta i kroppen. Myste runt i Stockholm på dagen och laddade inför kvällen. Kent hade ju så snällt planerat in att spela på min födelsedag så det var ju perfekt. Som alltid så tar deras konserter slut alldeles för fort men dom är alltid lika bra! Jocke Berg är min idol, nu och för alltid! (Man får ha idoler även som 30+)

Sammanfattning av helgen då...

Grym helg som spenderades med personer och saker jag tycker om!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: