Känslor hit och känslor dit..

En helg blandad med de flesta känslor som finns har precis slutat.. I helgen och de senaste dagarna har jag känt både glädje och sorg, en otrolig längtan och en saknad jag inte trodde jag hade. Oro och förvirring, lyckorus, ömhet och värme. Jag har försökt att dölja vissa känslor medan jag släppt taget om andra. Tyvärr kommer de dåliga sakerna ifatt och gör sig påminda såhär på söndagskvällen. Känslor jag förträngt.. Känslor jag inte borde ha.. Men jag är bara människa. Så här är jag precis som alla andra -mänsklig och bara mig själv! De senaste dagarna, den senaste veckan kommer alltid leva kvar precis som så mycket andra positiva och negativa minnen från förr!

Det är trots allt en ganska bra söndag ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: