Spelas just nu på radion...

"Du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har suttit med vänner
på en stökig resturang
och kommit på mig själv vara någon annan stans
en del av mitt hjärta
kommer alltid slå för dig
en del av mitt hjärta
kommer alltid slå för dig

jag förstod aldrig riktigt
vad som hände den där gången
förutom att allt blev fel
det fanns så mycket kvar att ge
det fanns kärlek mellan oss
varför packade du din väska istället för att slåss

Du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut

jag har fått för mig att jag sett dig
jag har ropat ditt namn
jag har sprungit rakt fram
mot en främmande famn
en del av mitt hjärta
kommer alltid slå för dig..."

Längesedan jag hörde denna låt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: