Ditt liv är ditt eget, du äger din tanke och tid...

...Låt ingen ta det ifrån dig, älskling du är en speciell individ...

Dagarna går just nu långsamt framåt samtidigt som vissa dagar bara rusar iväg.. Alldeles alldeles för fort flyr dom iväg de där dagarna man önskade varade för evigt eller hade fler timmar.. Samtidigt som dom masar sig fram när man vill till något annat.. En sak är säker.. Dagarna till Midnattsloppet & Tjurruset blir färre och färre och min träning är inte vad den borde. Har ett konstigt tryck över bröstet som gör det svårt att andas det känns som luftrören är som små sugrör. Men jag vet vad det är.. Min kropp och själ behöver semester. Den behöver bara vara och få tillbaka sin energi...

Saknar er mina vänner men ändå har jag just nu ingen ork över till er.. Komplicerat?!? Hmm ja lite kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: