12 år har redan gått!!

Firade min kusin som tog studenten idag. Det är skrämmande vad tiden går fort.. För 12 år sedan var det jag som stod där och sjöng och firade att jag faktiskt var så jävla bra för jag hade faktiskt tagit studenten. 12 år senare står jag där igen, träffar människor som jag träffade då. Endel har blivit äldre, andra har vuxit till sig. Några finns inte i livet längre och någon annan har utvecklats som människa och blivit någon man kan ha en intressant dialog med! Människor förändras och vi väljer ju själva vad vi gör av våra liv. Min studentdag för 12 år sedan kommer alltid leva kvar som en av de bästa dagarna i mitt liv om inte den bästa! Mamma, pappa ni är fantastiska! Ett extra starkt minne jag har är det som jag alltid kommer tacka dig pappa för.. Att det var just du som körde våran studentvagn! Det kommer alltid betyda så oerhört mycket för mig!! Tack för att ni, mamma och pappa gjorde min student till den fantastiska dag den faktiskt var!!

Kusin Sara än en gång ett stort GRATTIS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: