Dag 1, vecka 1

Frukosten intagen för någon timme sedan. ← Ja pappa jag har börjat med frukost!! Ledig dag, solen skiner.. Kan det bli bättre? Nja bättre kan det alltid bli men just nu nöjer jag mig ganska bra med det här! Ska ut i solen nu med bra musik. En kort löptur står på schemat!

Update: Löpningen gick bra, lite tungt i början men det gick bättre än förväntat. Känns bra också att folk peppar från olika håll.. Trots dag 1 är jag laddad, jag SKA klara det här loppet galant! Gäller bara att peppa sig själv till träning nu!


Kommentarer
Postat av: Massi!

jag började min dag 1 vecka 1 förra måndagen



Då kan vi pusha varandra!



2012-03-14 @ 12:23:23
URL: http://www.amassaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: