Februari?!? Long time...

Å herregud sist jag skrev här var i februari!! Februari känns långt bort, likaså sommaren. Dock är jag medveten om att dagarna flyger fram.. Nedräkningen till årets utmaningar går fort och med för lite träning i kroppen går det fortare. Det är nu det gäller om jag vill klara det här, det är nu det är dags att ta sig i kragen.. Väntar på dagen sms:et från pappa kommer där det står att deras lag också anmält sig till AIM challenge. AIM kommer nog bli det här årets största utmaning. Alltid kul med något nytt även om jag ser fram emot årets Tjurrus galet mycket! Låt träningen flyta på och håll skadorna borta, skam den som ger sig!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är så jäkla grym! :D Love ya!

2013-04-29 @ 19:10:00
URL: http://jossesplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: