Ledig torsdag!

Alldeles för lite sömn de senaste dagarna, svårt att sova.. Hamnar aldrig i den där djupa sömnen känns det som. Vaknar tidigt och hur gärna jag än vill kan jag inte somna om. Det här med att vakna tidigt har pågått ett tag.. Under en tid vaknade jag 6.12 varje morgon utan klocka. Det är åldern säger pappa -Så är det när man börjar bli gammal säger han lite fint med glimten i ögat! Min fina pappa ❤

Idag då... Vad har jag gjort idag?!? Diskat, plockat, de vanliga vardagssysslorna... Blev även några km vinterlöpning i ett soligt och fint vinterlandskap! Gick lite tungt, hade lite huvudvärk men det blev av. Älskar mina löparskor, dom håller mig galet varm om fötterna!! 


Tack o hej! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: