Nytt knä köpes!

Tränade lite igår igen, gympa medel. Passet gick bra! Knät har ju tidigare bråkat till och från. Hela förra säsongen var det smärtfritt och så hoppades jag att det skulle förbli, men så för några veckor sedan började det smärta i olika rörelser. Smärtan kom främst vid knäböj eller när jag satt på huk. Hela förra veckan var smärtfri och jag funderade starkt på att boka av min tid hos sjukgymnasten nästa vecka. Idag gjorde jag väl något olämpligt på jobbet och sedan några timmar tillbaka smärtar det mer än någonsin.. Dunkar i knät, smärtar på insidan vid muskelfästet hela tiden. Det känns även som knäskålen låser sig. Att koppla när jag körde bilen gjorde även det ont. Nu hoppas jag smärtan är bättre imorgon och att besöket hos sjukgymnasten på måndag kommer gå bra. Vila känns inte så roligt när jag äntligen kommit igång men kanske nödvändigt, iallafall tills måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: