Run to the hills - run for your lives

Kylan har äntligen kommit tillslut.. Häromdagen hade vi temperaturer på nästan -15.. Inget vi är vana med denna "vinter".. Jag har satt en gräns på -10 för löpning så när termometern visar mer minus än så uteblir den.. Kan ju inte direkt skryta med att det har hunnit bli många mil i benen detta år men ändå ;) Idag skulle jag köra skivstång på Friskis, kom väl en sådär 15-20 min innan passet och det var FULLT!!! Katastrof!!! När reservplatserna släpptes låste systemet sig så det inte gick att boka alls. Tråkigt! Gymmet var även det fullsmockat av "nyårslöften" så jag åkte hem, bytte om till kläder för vinterlöpning och betade av några sköna kilometer i -5 istället. Nu har jag myst ner mig i soffan och känner mig stolt med dagens prestation! Jag kunde ju lika gärna åkt hem och satt mig i soffan direkt utan att träna! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: